7 ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ BIKRAM HOT YOGA ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Οι ασκούμενοι της Hot yoga εξηγούν τους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να εγκαταλείψουμε την πρακτική μας μόνο και μόνο επειδή ο καιρός ζεσταίνει.

Ιδρώτας που στάζει στο μέτωπό σας. Η ζωντανή καυτή λάμψη του ήλιου. Ο αέρας είναι τόσο βαρύς που αισθάνεσαι σαν να μπαίνεις σε σάουνα κάθε φορά που φεύγεις από το σπίτι. Το καλοκαίρι ειναι κοντά μας. Και το μόνο που μπορείτε να σκεφτείτε είναι να κάθεστε στο εσωτερικό του σπιτιού με το κοντρόλ του A / C στο χέρι. Το τελευταιο πραγμα που θα θέλατε λοιπον ειναι να κλειστείτε σε ενα θερμαινόμενο δωμάτιο κάνοντας yoga. Ας σκεφτουμε ομως τα οφέλη που προκύπτουν απο μια τετοια δραστηριότητα, τα οποια δε μπορούμε να φανταστούμε.

Εάν έχετε κάνει ποτέ hot γιόγκα, πιθανόν να γνωρίζετε ότι με το τέλος του μαθήματος στάζετε στον ιδρώτα. Οτι καλύτερο για τον καθαρισμό των οργάνων, των μυών και των αδένων σας. Το καλοκαίρι είναι μια πολύ καλή εποχή για να αποτοξινωθεί το σώμα σας. Ο Levey, συνιδρυτής του στούντιο γιόγκα Y7 της Νέας Υόρκης, σημειώνει: “Κατά τους θερμότερους μήνες το καλοκαίρι οι άνθρωποι τείνουν να υποχωρούν. Το να κάνεις hot γιόγκα επανενεργοποιεί και να σε βοηθά να αποπνέεις κακές τοξίνες ».

Εγκλιματισμός στη θερμότητα του καλοκαιριού.

Για τη Sarah Neufeld, συνιδρυτρια της Modo Yoga NYC, η hot γιόγκα το καλοκαίρι, βοηθάει το σώμα μας να προσαρμοστεί περισσότερο στην εφίδρωση και στις ακραιες θερμοκρασίες. Αυτός είναι ένας τρόπος με τον οποίο η γιόγκα μπορεί να μαλακώσει τις αντιδράσεις μας. “Τις περισσότερες φορές, οι ασκούμενοι hot γιόγκα μπορούν να βγουν από το στούντιο και να μην ενοχλούνται από τη θερμότητα έξω. Με λίγα λόγια, ίσως να παρατηρήσετε ότι δεν χρειάζεται να εκτοξεύσετε το A/C τόσο πολύ, ή ότι είστε λιγότερο ευαίσθητοι στον οδυνηρό καιρό. Η Neufeld προσθέτει: “Δεν είμαι τόσο ενοχλημένη πια από τις υψηλές θερμοκρασίες όπως παλιά.”

Μείνε ενυδατωμένος.

Κατά τη διάρκεια οποιουδήποτε μαθήματος hot γιόγκα, είναι απαραίτητο να διατηρηθεί καλή ενυδάτωση. Και οι περισσότεροι λάτρεις της γιόγκα γνωρίζουν ότι τα υγρά κατανάλωσης είναι επιτακτικά. Είτε χάνετε πολύ νερό από μια ιδανική σύνεδρία γιόγκα είτε απλά έξω, ο Neufeld συμβουλεύει: “Πρέπει να είστε πραγματικά προσεκτικοί σχετικά με την ενυδάτωση και την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε νερό. Μην τρώτε πολύ νατριο ή πίνετε πολύ αλκοόλ. “Αν είστε προσεκτικοί για να παραμείνετε ενυδατωμένοι από την πρακτική της hot γιόγκα, θα διατηρήσετε πιθανώς αυτή τη συνήθεια σε όλη την καθημερινή σας ζωή.

Ισχυρότερες δυνατότητες αντιμετώπισης.

Μια τάξη hot γιόγκα είναι το τέλειο μέρος για την αντιμετώπιση της υπερβολικής ζέστης. Όταν η πρακτική σας γιόγκα είναι λίγο πολύ ζεστή για σας, μαθαίνετε πώς να ακούτε το σώμα σας και να προσαρμόζεστε στο περιβάλλον. Αυτό μπορεί να συνεπάγεται επιβράδυνση της αναπνοής σας ή λήψη μιας χαλαρωτικής θέσης – ή απλά να γνωρίζετε πότε είστε έτοιμοι να πιειτε λιγο νερό.

Διατηρώντας την πρακτική σας.

Δεν υπάρχει ίσως τίποτα καλύτερο από το να ασκηθείτε σε μια θερμαινόμενη αίθουσα γιόγκα μια ψυχρή χειμερινή μέρα. Αλλά μετά από μήνες αφιερωμένους στην πρακτική κατά το χειμώνα, δεν έχει νόημα να διαρκέσει 3 μήνες από τον Μάιο μέχρι τον Αύγουστο η παυση. Για πολλούς έμπειρους γιόγκι, η πρακτική τους είναι “αναπόσπαστο κομμάτι της ζωης τους. Αν σταματούν, η ζωή τους θα είναι πολύ διαφορετική “, εξηγεί ο Neufeld. Έτσι, αν το έχετε ασκηθεί στην hot γιόγκα όλο το χειμώνα και την άνοιξη, μην αφήνετε το καλοκαίρι να χαθεί όλη η σκληρή δουλειά που έχετε κανει.

Προθέρμανση γρηγορότερα στην τάξη.

Γνωρίζετε ότι το συναίσθημα: Μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά (ίσως να κάθεστε σε ένα γραφείο), ο πρώτη ασκηση σας στο μαθημα μπορεί να είναι γεμάτη δυσκαμψία. Τα ζεστά καλοκαίρια και η υψηλή υγρασία μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν να χαλαρώσουν τους μύες και τις αρθρώσεις ωστε να κάνετε την προθέρμανση στην αρχή της τάξης πολύ πιο εύκολη. Εάν ασκειστε για να φέρετε το σώμα σας σε ένα καλύτερο επίπεδο η θερινή θερμότητα μπορεί να είναι η απάντηση για να το πετυχετε.

Προετοιμάζοντας το σώμα για αλλες δραστηριότητες.

Μετά από μήνες αποχής απο εξωτερικές δραστηριότητες, δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος από το καλοκαίρι για να απολαύσετε μια βόλτα στο πάρκο, μια μακρά ποδηλασία ή μια χαλαρωτική πεζοπορία στο δάσος, ακόμη και στη ζέστη. Η Sarah Levey σημειώνει: “Ειδικά αν κάποιος ασχολείται με εξωτερικές σωματικές δραστηριότητες, έχοντας την εξοικείωση με τη ασκηση σε ένα ζεστό δωμάτιο, δεν δυσκολευεται να κάνει υπαίθρια αθλήματα όταν εχει ζεστη”. Έτσι εάν ονειρεύεστε την εκπαίδευση για έναν μαραθώνιο τον Αύγουστο ή παίζοντας Ένα παιχνίδι μπέιζμπολ με την οικογένεια, μια συνεδρίαση hot γιόγκα θα μειώσει πιθανώς το σοκ της ζέστης του καλοκαιριου.