ΤΑ 10 ΩΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Yoga/Bikram Yoga

Η Bikram γιόγκα ή ζεστή γιόγκα πραγματοποιείται σε ένα δωμάτιο με θερμοκρασία 104 βαθμούς Φαρεναιτ και υγρασία 40%,εχει διάρκεια 90 λεπτά και αποτελείται από μια σειρά από 26 στάσεων, και δύο ασκήσεων αναπνοής. Είναι ευεργετική τόσο για εσωτερική όσο και την εξωτερική υγεία, καθώς βελτιώνει ολόκληρο το σώμα. Εδώ είναι τα κυριότερα οφέλη της Hot / Bikram γιόγκα:

• Αποτοξίνωση:Η έντονη εφίδρωση βοηθά στην αποβολή των τοξινών από το σώμα, έτσι ώστε να γίνει μια καλή αποτοξίνωση κατά τη διάρκεια ενός ζεστού μαθήματος γιόγκα. Η θερμότητα επιτρέπει επίσης να πραγματοποιηθούν πιο βαθιά και με ασφάλεια οι στάσεις, επειδή οι μύες είναι πιο χαλαροί. Το τέντωμα των μυών και η αυξημένη θερμοκρασία του σώματος βοηθά στην καλη κυκλοφορία του αίματος και στην αποβολή των τοξινών απο αυτό.

• Αύξηση του καρδιακού ρυθμού: Δουλεύοντας σε ένα θερμαινόμενο δωμάτιο ανεβαίνει ο ρυθμός της καρδιάς, ητο οποίο καθιστά το έργο του σώματος δυσκολότερο. Πρόκειται για μια έντονη προπόνηση που βοηθά στην ανάπτυξη δύναμης και ευλυγισίας , μαζί με μια καρδιαγγειακή προπόνηση.

• Χάσιμο λίπους: Κάνοντας γιόγκα σε μια αίθουσα θερμαινόμενη το σώμα απελευθερώνει νερό και λίπος.

• Ισορροπία και την κινητικότητα: Η Bikram γιόγκα αυξάνει την κινητικότητα των αρθρώσεων και το εύρος της κίνησης. Επίσης ενισχύει το ερειστικό σύστημα, κανοντας το σώμα να ισορροπήσει ενάντια στη βαρύτητα.

• Αύξηση της ροής του αίματος: Η θερμότητα επιτρέπει στους μύες να χαλαρώσουν και αυξάνει τη ροή του αίματος σε όλο το σώμα. Αυτό ενισχύει το λεμφικό σύστημα, κάνοντας μασάζ στους λεμφαδένες και διανέμει τα λευκά αιμοσφαιρια σε όλο το σώμα, βελτιώνοντας έτσι το ανοσοποιητικό σύστημα του κάθε ατόμου.

• Αύξηση ευλυγισίας: Η θερμότητα επιτρέπει στους ασκούμενους να φτάσουν με ασφάλεια σε νέα επίπεδα προσωπικής ευελιξίας, η οποία είναι θεραπευτική για το σώμα.Μέσα σε ένα πιο ευλύγιστο σώμα,οι καθημερινές δραστηριότητες,εκτελούνται ευκολότερα.

• Βελτίωση αναπνοής: Σε ένα θερμαινόμενο περιβάλλον πρέπει να χρησιμοποιείται σωστά η αναπνοή. Αν δεν υπάρχει αναπνοή, δεν υπάρχει γιόγκα. Πρέπει να γίνεται σωστά και ελεγχόμενα. Καλύτερη τεχνική αναπνοή μπορεί επίσης να μεταφερθεί και σε άλλες προπονήσεις.Στην πραγματικότητα,μελέτες έχουν δείξει ότι οι συμμετέχοντες στη Bikram γιόγκα έχουν βελτιωθεί στα deadlift και squat λόγω της καλύτερης αναπνοής.

• Βελτίωση αυτοσυγκέντρωσης: Η εξάσκηση βοηθά στην αποκτηση τεράστιας συγκέντρωσης και αποφασιστικότητας. Η ικανότητα συγκέντρωσης αυτή μεταφέρεται στην καθημερινή ζωή.

• Βελτίωση ανοσοποιητικού συστήματος: Ο πρωταρχικός σκοπός της hot yoga είναι η θεραπεία. Μια συστηματική πρακτική, μπορεί να βοηθήσει να θεραπευθούν παλιά τραύματα, αλλά και να τα αποτρέψει επόμενα στο μέλλον.

• Βελτίωση δύναμης: Η Bikram γιόγκα είναι μέτριας έντασης άσκηση. Εστιάζει στην ενδυνάμωση της σπονδυλικής στήλης, η οποία είναι το κλειδί για μια μακρά υγιή ζωή! Κρατώντας τις στάσεις και τεντώματα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, οι μύες ενισχύονται, δίνοντάς μια πιο ολοκληρωμένη, δύναμη σε όλο το σώμα.